torsdag 18 september 2008

Utah, here i come!


Från och med nu kommer den här bloggen i stort sett handla om idol. Så det blir till att vänja sig i kanske tjugo veckor till. Kvällens audition känndes som något av de lite mer mediokra, det vill säga att jag inte hittade någon riktig kung/drottning att troget följa genom tävlingen.

Men däremot sista chansen så fick jag en sån hjärtklappning att jag tog ett fast grepp om telefonen och hann tänka tanken 112. Johan Palm, om varit tjej (han är tyvärr inte det, fast det ser ut så) så skulle jag direkt betalat en flygbiljett till Utah, drogat ner honom/henne och släpat fram honom/henne till altaret och gift mig.

Dock har det funnits bättre sångare och sångerskor under audition-turnén, men "cheese" vilken utstrålning!

En annan ljuskastare i mörkret var Pokémon-Oscar, han kanske inte var grym. Och hade han varit eriös hade det kanske gått.

Killarna har haft riktig kvalité iår, Kenny Lundström är min favorit just nu. Ska försöka sätta mig ner och ploga alla som gått vidare så fort jag får en lucka.

Kan bli intressant.

0 Kommentar(er):