tisdag 30 september 2008

Septembers avslut.

Nu handlar det faktiskt om månaden och inte artisten. För idag går septemer in på si n sista dag och min födelsemånad oktober startar imorgon.


För att fira den här dagen så ska jag ha vanlig skoldag med avslut på Wisby FM för att förbereda nästa vecka. Ikväll blir det vad jag tror är grillning och så kanke jag hinner se andra halvtimmen av idol på gården efteråt.

Appropå idol, så finns det faktiskt inte så mycket att säga. Martin Söderström på aftonbladet hade sina menignar hit och dit. Jag kan bara återigen säga att Sepideh och Linda utklassade allt och alla igår. Sen allt snack om Anna och vad det står att hon gjorde i vems bok, värld, tankar eller hur ma nu vill formulera det. Jag förstår inte hennes storhet, men samtidigt så är hon en helt okej sångerska. Hon är en så pytte, pytteliten tjej som ser ut som 18 och är faktiskt redan tantig.

Victoria var dock ett bättre (inte bra, men bättre) beslut som fattades igårkväll. Alla tjejer var fantastiska och förtjänar att vara kvar och visa vad de kan någon vecka till, men tyvärr så är det här en tävling.

0 Kommentar(er):