måndag 29 september 2008

Perfekt Pritchard!


Sepideh och Linda, så heter kvällens vinnare om jag får bestämma.

Två riktiga tjejer med riktiga röstresurser. De har en otrolig power på scen och ger sina låtar ett sånt jävla lyft så man flyger av stolen där man sitter.

Anna som jag aldrig riktigt fastnat för presterade inte så bra som jag trodde hon skulle göra, men eftersom hon är favoriserad så är hon självklart kvar i tävlingen. Men ut ur tävlingen åker ikväll tyvärr Victoria. Riktigt sorligt eftersom alla tjejer förtjänar att vara kvar, de kan väl välja en kille lite random och slänga ut istället?

Om vi lämnar idol åt sidan så kan jag redan nu be om ursäkt för den dåliga klippningen i kvällens Pop-påsen, hörde nu hur konstigt det lät på vissa ställen. Nu väntar jag bara på 22.40 och sanningens ögonblick när vi får veta vem som åker ut. Dock kommer jag antagligen vänta med att lämna några åsikter tills imorgon, kan vara bra för nerverna att smälta resultatet först.

0 Kommentar(er):