lördag 6 september 2008

Den totala underhållningen!

Hur är det i Sverige? Regn, rusk och så tydligen mycket tystare.. (Iallafall enligt Jacob)
Kan reta Anne med att jag inte gillar skaldjur, men pappa skullen og ta det hårt om det inte låg skaldjursresturanger längs med hela bygatan.
Ska snart upp och se filmen "hairspray" för kanske 100:de gången.
Kan nog snart alla 20 (eventuellt fler) låtar, om någon hittar soundtracket så är det bara att komma skrikande, slänga sig över mig och i över 100 decibel vråla det i mitt öra.
hur går det föressten i idol? Jag är helt utanför just nu.

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

Då kan jag bara tala om för dig att du missade en av mina lekar! Här regnar det fortfarande... å jag måste gå ut med hunden.

PoK Anne

Anonym sa...

Faktiskt så var det enligt Cilla. Men det är lite tyst...

/Jacob