fredag 5 september 2008

Brun, brun, brun!

Hotellet har tydligen datorer med å, ä och ö så man slipper sitta och krångla. Otroligt skönt. Första heldagen i solen och allt är bra. Har förövrigt glömt mitt pass till Last.fm, så kan inte lyssna på musik via datorn.
Idag har det solats och ätits till man nästan spytt. Tror jag har chans att bli brun för en gångs skull. Och så har jag hört att alla kommer vara kommer vara okänsliga och gå på puma ikväll.
Undrar om ni har tänkt på stackars Kjell och nastasha?
Hoppas ni har det kallt och regnigt, måste flytta på mig från datorn innan jag kastar mig över tuggummi-smaskaern brevid, hon är otroligt högljudd!

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Om det kan glädja dig och resten av fam så regnar det här, som f-n! Men nu ska vi snart ha kräftskiva och ni får inte vara med#ler#.

Ha det så skönt (((Kram)))