måndag 3 mars 2008

Vänner!


Totalt trött och med en morfar som fyller år så släpade jag mgi till datorn för att skriva.

Min lyckliga vänner-saga fortsätter och ska nu gå in på slutet av 5:de säsongen.

Pappa och Casper har baccilusker så vi åker inte och äter födelsedagsmiddag som det var planerat. (har jag tur får vi något gott här hemma)

Med noll koll på vad vi gör på so:n och jour om 2 veckor så tror jag att jag kan lyckas komma in i rytmen igen. Spelade förövrigt sims 2 igår, Har inte gjort det på ett tag av någon konstig anledning men iallafall. Gjorde en djuraffär som någon tjej sköter. Är uppe i betyg 3!

Försök inte få tag på mig ikväll, jag ska se på vänner!


//Emil

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Bara för att retas så ska jag ringa dig hela kvällen, mwohahahahhahahahaha!!!!