tisdag 18 mars 2008

Ooowha ooba ba doba ba

Medans hårddisken jobbar med att tömmas så jag kan spela mina "damdidellidam" simsspel så tar jag mig in på bloggen och skriver lite om dagens händelser. Började med en liten försovning och kommer lsuta med ett avsnitt av vänner. Där emellan är det fyllt med den nya vattenmaskinen i caffis, ett mångfaldsmöte och förberedelse inför jouren imorron.
Om vi börjar med mötet så kan jag kort säga att pernilla blir kontaktad, precis osm alla andra 100 förbund vi vill proppa in på 3 dagar v.17.
Vill ni föreläsa? Hör av er!
Dagebn fortatte och jag upptäckte en vattenmaskin i caffis där jag ska stå ons-tors. Så nu vet ni vad jag kommer ha för mig. (Jag är ju löjligt förtjust i vattenmaskiner)
För att avsluta bloggen så ska jag avslöja vad som just nu hörs i mina högtalare.

Eskobar - Halleluja new world

//Emil

0 Kommentar(er):