lördag 15 mars 2008

Fjollträsks varning!

Tillbaks till fastlandet med ett uppdrag och fara för mitt eget liv. Jag har tippat, shoppat och tänkt klart. Nu är det bara uppfräshning, fylla magtanken och använda sina flinka färdigheter för att komma till globen, ses av alla och segra över vakterna till efterfesten! Ett omöjligt uppdrag som jag gjärna ställer upp på. Ikväll kör jag även med min nya outfit som jag kallar "för-dyrt-för-märkesklätt-och-för-snyggt" och hoppas att det var värt alla pengarna. Vi träffade även pudlarna nere på hötorget, någon form av "melodifestivaltjosanfrosanhej" fullt med signeringar och artister som sjöng och skrev armarna av sig. Have it good i tevesoffan och rösta på Rongedal.

Emil!

P.S Rösta även på BWO så jag för en gångs skull kan ha rätt när jag tippar.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Jag har kollat och hört massvis med mätningar för vilka folk kommer att rösta på. Jag kollade upp samanlagt 9 st. och Pirelli, ledde bara i 1. BWO hade också 1, Rongedal hade 5 och Sibel hade 2.

Låter som om det blir dubbelskräll, haha!