söndag 3 februari 2008

Vid en röd dator på tax free området..

Att pengar styr världen vet vi. Men att det ska ta en halvtimme att växla en tjugolapp mot 2 tior visste ingen fram till nu. Min tid står på 93 min. 42 sec. så jag kan i lugn och ro surfa runt på min favorit plats som inte heter något med thailand, friggebod eller gård.
Hoppas att ni följer med mig och kommenterar massor, min sida är spårad av google analyctics så ni kommer inte undan om ni skiter i min blogg! *big evil smile*
För er som undrar så ska jag till Koh Lanta Long Beach. Sök på Ving.se efter bilder.
Har inte så mycket mer att säga än att det finns en risk att det inte finns internet på hotellet. Men jag ska jaga runt på hela ön efter en dator jag kan blogga ifrån, jag måste ju vara social med alla alltid. (L)

Från den röda datorn // Emil

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Bra inlägg emil. Hoppas att du får tillgång till Dator+"The fantastic INTERNET"

För er som läser kommentaren läs även min blogg:

http://jaccoappo.blogg.se