söndag 3 februari 2008

Checkat..

Nu är väskan packad, fylld till bredden, smockad, osv. osv.

Klockan 18.55 beger jag mig från ön och åker mot arlanda, därifrån åker planet runt 23.00.
Här är en lista på lite prylar som följer med:

  • Telefonen
  • Kameran
  • BT-headset och vanligt headset.
  • Laddare till ovannämnda.
  • böcker
  1. Harry potter and the pilophosers stone (engelska läxa)
  2. Änglar och demoner av Dan Brown
  3. Eragon av Christopher Paolini
  • Penna, sudd och vässarsak. (måste få utlopp för kreaktiviteten)
  • 2 st vänner dvd
  • Nackkudde (för planet)
  • Överlevnadsbok för resor. (man vet aldrig om tsunamin kommer)
  • Och överblivna bath sen sist

Stänger nu av min dator och kommer inte blogga förrän jag är i thailand (alt. arlanda) Så följ min blogg, kommentera och rösta håll koll på högra sidan av bloggen efter nya "polls" och länkar.

Ha det fantastiskt här hemma! / Emil

0 Kommentar(er):