lördag 2 februari 2008

Rugby, mångfald och röd färg

"äntligen onsdag" tänker jag när jag går upp på morgonen. Skyndar i mig min frukost och promenerar mot bussen. Onsdagar är den viktigaste dagen på hela veckan enligt mig, inte så många lektioner, mångfald och självklart en gårdenkväll utan småglin.
Om vi börjar från början så släpade jag mig till skolan, vi skulle tydligen lära oss spela rugby, typ 5 klasser samtidigt (ca 25 x 5 = 125) skulle lära sig den fördömda sporten. Varav 25 fick spela och resten titta på. En underbar timme. (eller inte)
Rusar till mångfalden där de är fullt upp med att förberreda inför alla hjärtans dag, mina åsikter om den dagen får ni höra en annan gång.
Efter att ha släpat pappersrullar, målat mina händer (och lite papper med) röda så är härmed det roliga över och den sega biten av dagen är kvar. Men nu sitter jag.
Och nu är det bara 4 dagar kvar till avfärd! Längtar ni lika mycket som jag?

/ Emil

0 Kommentar(er):