onsdag 6 februari 2008

Myggspray & solkräm!

Har ni någonsin sett en ledsen thailändare? Eller kanske en arg arg!? Nepp, aldrig.
De vägrar låta oss ta ketchup själva, Vi får inte ge mer när vi tycler något är löjligt billigt.
Gud vad jag älskar dem! (får jag ta med några hem till gårn?)
Har även hittat ett band som håller håret borta så jag kan sola pannan så pepparkakeland, here i come! Hoppas ni inte har det allt förjävligt utan mig och hälsa alla jag känner ifrån mig! (nu ni att göra.

Med thailändar smile från Emilkah!

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

jadu emil, här skaffar vi pannband mot KYLAN! En extra varm jacka är oxå skönt. Så synd att det är såå billigt. Kan du ana avundsjukan!!!
Kom ihåg sanden. Sola o bada för oss me. mvh kjell med fritids.

Anonym sa...

Fortsätt skriv Emil. Det blir förmodligen tyst på Gården ikväll...Eller kanske inte nu får ju vi en syl i vädret, haha!