lördag 2 februari 2008

Dax att runda av..

Jag sitter och drömmer tillbaks till förra året, Sonja Aldéns låt "för att du finns" går på andra versen och jag minns min förra thailandsresa. Lång, avslappnande men riktigt tråkig faktiskt. Minns när jag såg på när The ark vann melodifestivalen vid typ kl 03.00 i thailändsk tid. Ett år senare så ska jag nu åka och besöka the one, the best, the only, thailand! Försöker hitta lyckliga dagar, man blir lätt påminnd om gamla dagar genom att ha musik i sitt liv.
T.ex. First day of my life med Mel C påminner mig om den nästsista sommaren på Terra Nova och Christina Aguileras låt hurt får mig att tänka på de första månaderna på gården, då menar jag inte att jag var deppig då, men låten var så jävla vacker och spelades konstant på radion! Dagar kommer dagar går, men alla mina minnen förstår så tro inte att ni kommer undan med allt ni gör, säger. Och absolut att ni inte glöms bort!

With big love Emilio

image2

0 Kommentar(er):