lördag 2 februari 2008

Bonkgalen & singel söker.

Bonde söker fru
Busschauför Söker rattar
Trädkramare söker pojkvänner osm inte sågar deras stil
Osv.

Men vad söker den bonkgalne tonåringen med stort musikintresse och alterego?

Svar: Skivor, en plats att lyssna på musik och massor av myspace kontakter.

Vart vill jag nu komma?
Jo jag sitter och tänker på de rykten som följt en genom livet.
Vilka jag varit kär i, vem jag hånglat med, om jag varit annat än hetro osv, osv.

Är det vilka vi umgås med, hur vi pratar eller vad vi gillar osm avgör vilka vi är kära i?

Är man gay för att man gillar danny?
Gillar man mörka människor för att man lyssnar på steve wonder?
Är man kär i en tjej för att man har samma intressen och tycker det är kul att umgås?

Massa frågor men inga svar, rasister är vi allihopa.

/eMiL

0 Kommentar(er):