måndag 1 juni 2009

Congratluations and celebrations...

Nu är det ny månad, vilket betyder att vi är extremt nära sommaren och om typ trettio dagar så har då halva året gått. Om tjugotvå dagar börjar festivalen Peace & Love och jag har faktiskt någon jag kan gå med, vi ska nu bara få allting att klaffa så åker vi iväg på hippieaktiviteter i dagarna sex. Lyssnar in Adiam Dymott som jag säkert nämnt i något annat sammanhang, hon är tydligen en av de tre som ska bli årets nya stjärnskott tillsammans med Name The Pet och Erik Hassle. Har ni tid över så finns hennes (eller är det rent av deras?) platta att lyssna in här.


Sitter också och funderar på vad jag ska hitta på nu när min mamma fyller år idag. Jag är en av världens sämsta uppvaktare om jag inte ger mig fan på det, och fyrtio år är liksom en rätt viktig årsdag har jag märkt. Men jag har en plan, och sånt brukar lösa sig i slutändan om man bara får ge den lite tid. Så länge, grattis på fyrtioårsdagen mamma, du ser inte ett dugg äldre ut!

Foto: Enmilsten

4 Kommentar(er):

Marie sa...

Tack! Du är min kille du
Kram Mamma

Marie sa...

Det där med festivalen..
Vore helt ok om vi alltså dina föräldrar kunde få ta del i vad hur och med vem du har tänkt att åka iväg med..

anne sa...

Grattis till Marie!

Men en dag äldre än vad? Hur gammal är hon på denna bild... typ 39 år eller ; )

En god present till en mor är att sms:a henne när man tänker komma hem, var man är och meddela henne vissa planer som typ planer inför festivaltider etc.

Bästa presenten är alltså att ge sin mamma lite, lite information om vad som gäller i ditt liv (alltså bara viktiga saker som kan vara bra att veta).

Löv u båda!

Anonym sa...

Tack Anne!
Bra ord från en mamma till en annan mamma, hoppas du Emil förstår vad vi mammor är ute efter.