onsdag 27 maj 2009

Totalt ointressant

Egentligen borde jag göra något, det duger inte att sitta och lyssna på Cat Power en vanlig onsdag när solen skiner och allting egentligen borde vara helt magiskt med dansande turister och flygande ponnys som gnägger av glädje. Men, men, men det är bara högt flygande tankar idag, sitter och skapar ett nytt evenemang på Facebook då vi nu har infört den officiella allmänna "krama Gustav-dagen". Ett nytt påhitt då vi skulle få ett beting i matte nästa fredag och det slutade med att stackars Gustav ska få tjugotvå kramar av varje person i klassen.


Utöver dessa egentligen rätt meningslösa ting så torkar jag bort damm och skräp ifrån mitt hårfyllda tangentbord och funderar på vart jag ska tillbringa resten av kvällen. Med maten på bordet så skriver jag lite snabbt att det antigen blir friggeboden, datorn eller gården beroende på vart vindarna bär mig. Jag känner dock på mig att det blir ointressant vart jag än väljer att ta vägen för att få tiden att gå. Har iallafall kollat in lite musik med The Knife och TTAItunes, dagens enda vettiga syssla så här långt.

0 Kommentar(er):