onsdag 20 maj 2009

Lite allmän morgonyrsel

Idag så ska jag vara hacker. Eller badvakt, för jag vet faktiskt inte vad som blir roligast. Jag börjar helt enkelt att vara hacker och så får jag se om alla andra fördrar badvakten. Hur som helst så ska kameran med idag i vilket fall så man får lite bilder att lägga upp på Facebook. Det är på något sätt min uppgift, eller så är det bara jag som fått för mig det. Iallafall, har förmodligen bunkrat upp med två kameror så man kan sprida ut sig.


Sen så har jag fudnerat på bra hacker- och badvaktsmusik. Jag har inte kommit på något men det blir troligen något i stil med klubb eller techno. Om jag tog mina kalliskläder så skulle jag direkt kunna välja något snabbt, men nu blev det svårare eftersom det är som det är. Man skulle egentligen haft ett par högtalare för att allt skulle bli riktigt coolt. Vet ni vad, temat yrken på en sorts maskerad är rätt tråkigt, det finns faktiskt inget roligt att klä ut sig till.

Men skit i det, dagens artist är kort och gott Regina Spektor, tjejen som vet hur man hanterar ett piano.

0 Kommentar(er):