fredag 1 maj 2009

Kidnappad fotograf

Strax efter att jag bloggade om Itunes och deras stora The Beatles-diss så ringde Anton och ville ha någon som kunde ta lite bilder på bandet han är med i. Multicar Mayhem som då förutom coolingen Anton den snuskigt roliga killen med det knasiga håret av sian vänenr kallad Fredrik och Indieaktigt konstiga Jesper (Han försökte snora ner Antons ringklocka på cykeln för er som vill ha ett exempel på hur han är). Och nu sitter jag här med ett antal bilder som ska smått redigeras och slängas upp någonstans. Jag har ingen aning vad de egentligen ska ha bilderna till (Om någon nu går att använda), men det är alltid kul att fotografera så. 


Annars så har jag inte så mycket bokat ikväll, ska göra en affisch i storlek A3 som skolans soaré ska använda och recensera Ben Harper & The Relentless7. Ni hänger väl med och spenderar eran kväll vid datorn och mig? Jag ger er lite bilder ifrån dagens fotosession som ni kan roa er med.

En av bandets posér.

Bandet repar.

Fredrik försöker se normal ut med sina öronproppar. Foto: Enmilsten

0 Kommentar(er):