söndag 26 april 2009

Sömndrucken?

När någon smsar "Godnatt" vid klart i elva och man svarar "Ska du redan sova?" så är man väl inte helt frisk? Jag gjorde nyss det och kände att jag kanske är den enda inte känner att man behöver lägga sig tidigt. Däremot är jag beroende av att sova så länge som möjligt, men det brukar sluta i att jag försover mig när jag försöker ligga kvar så länge jag bara kan.


Fast att vara vaken kan ha sina fördelar, man har mycket roligare och hinner uppleva massor av roligt. Hittade en fyrtiofem sekunder lång video som består av ren humor. Jag kunde inte sluta garva åt dess löjligt fantasi. Det är så klockrent! "DON'T PUSH THE RED BUTTON!"


1 Kommentar(er):

rickard sa...

Haha i vanliga fall hade jag inte gått och lagt mig före tolv eftersom vi har sovmorgon men jag har haft fullt upp med läger i helgen så var rätt trött :P