torsdag 16 april 2009

Olyckligt tursamt lottad

För att ha tur så har jag väldig mycket otur. För jag blir aldrig skadad på ritkigt, bryter aldrig ett ben eller blir liggande på sjukhus. Kan inte ens minnas när jag var hemma i mer än två dagar på grund av sjukdom. Jag råkar ut för skrubbsår, huvudvärk, blåsor, skärsår osv. Men aldrig något annat. 


Och jag hatar att bränna mig och behöva ha en blåsa efter det, och på något mysko sätt så lyckades jag skära upp en del av mitt ben på typ en plastkorg och började då blöda. Och när man blöder samtidigt som duschvattnet forsar så tror man att det blöder hur mycket som helst. Så jag har nu på mig ett litet batmanplåster för att stoppa blodet, en bra avslutning på denna torsdag. Men nu är det "Scrubs" och sen sänggång, imorgon ska man genomlida två lektioner med våran vikarie som borde undervisa på högskolan där man iallafall kan förstå vad han snackar om. Men vi tar den klagovisan imorgon.

0 Kommentar(er):