fredag 3 april 2009

Much, a little less, a piece, nothing

Jag hade ett helvete att få ihop den här fredagen, men nu sitter jag här helt utan aktivitet i slutändan. Och jag har faktiskt lärt mig något. Läxan liter lite som "Den som gapar efter mycket missar ofta hela stycket" och  min egenkomponerade "När du väl har tagit vara på en chans, skit i resten sålänge". Idag gör jag iallafall ett sista tappert försök att folk ska kämpa fram en lokal under påsklovet, det finns faktiskt några som kan kolla bara de gör det.


Kom också på nu att det är runt april vissa börjar tänka på vad de ska ha på sig på skolavslutningen. Jag har två val i den här frågan. Mina bruna jeans, färgglada badbyxor, en vit t-shirt och en skjorta har jag att mixtra vilt med. Så det slutar antagligen med att man tvingas dit i något anständigt och på tok för varmt. Appropå värme, solen skiner och jag ska cykla till skolan nu. Jag hoppar av glädje!

1 Kommentar(er):

Marie sa...

Kanske finns nåt i Affären..
Om jag inte har helt fel har jag för mig att du handlade rätt vilt i Stockholm, garderoben är full så att säga, Dessutom är det länge tills dess och det brukar vara kallt, blåsigt och ibland även regn på avslutningen. Nu har det eviga optimisten talat...