torsdag 2 april 2009

Killen i ett nötskal

Foto: Sony music

Nu har jag öppnat min nyhetsvärld, och det har hänt en del saker under dagen. Johan Palm har blivit attackerad av sina fans, men det intressanta som mågna missar i artikeln är nog att bland hans influenser finns Suede och The Clash. Vi får även veta att den nya singeln heter "Emma-Lee", om jag får spå lite så tror jag att p3 kommer ha spelat sönder den lagom till skolavslutningen. Jag har faktiskt tjyvlyssnat, och tänk er ett lite mer muntert och mindre skrålligt Mando Diao så har ni killen i ett nötskal. Men tänk på det här innan ni bokar en biljett till hans säkerligen kommande sommarturné, vem som helst kan bli bättre (observera att det står bättre) med lite körsång i en studio.

För att släppa det där och gå vidare så står det även om Miss Li i tidningarna idag. Hennes hårda uppväxt, att hon mår dåligt av att synas, höras, vara i centrum och liknande samt vad hon egentligen sjunger om. Hennes nya platta och PBJ:s "Living thing" kommer recenseras idag. Cyklandet gick föressten väldigt bra idag, fick sällskap av Johanna Persson som filosofierade med mig hela vägen till Vibble.

0 Kommentar(er):