torsdag 9 april 2009

Japanska hamstrar

Nu är jag trött, jag är faktiskt så trött att jag inte komemr kunan somna faktiskt. Så har fördrivit tiden med att se på TV4 och deras nya program med kändisar i en japansk teveshow. Det fick mig att börja tänka på den tecknade mangaserien "Hamtaro". Den där vuxna gjorde löjliga röster åt hamstrar som sa "tap-a-tap-a-tap-a-tap" när de sprang. Men det var gulliga saker, så där söta som bara tecknade figurer kan bli. 


Foto: Hamtaro.com

Men sitter just nu och funderar på hur jag faktiskt ska kunna somna, för jag skulle behöva ett par extra timmar efter det här dygnet. Särskillt när Jacob skulle jävlas lite när jag dödstrött försökte sätta ihop det sista inför klassfesten. Kloroform, piller, hypnos eller kanske ett glas mjölk? Jag försöker med vad som helst. Om inte det funkar så kanske jag hinner slockna framför "Benknäckargänget - krossa dem", jag vet ändå hur den slutar.

0 Kommentar(er):