måndag 27 april 2009

Dance, dance, dance, dance, dance, dance, dance...

Ni vet att jag gillar mig själv ibland, ett vanligt fall av egoism drabbar oss alla ibland och just nu känner jag för att dela med mig av mig själv. För jag gör musik, väldigt märklig sådan också. Med hjälp av en dator, ett keyboard, en mic och min friggebod så skapar jag studion "Vinyls on the wall" där jag spelar in diverse låtar.


Och ja, jag har gjort en med sång. Sen har jag dessutom remixat den. Så nu blir det krångligt, för nedanför finns det tre videos ifrån Youtube. En är orginalet som är gjord av Lykke Li, och sedan två av mig varav en remix. Lyssna, kommentera gärna så jag kan få någon som helst oberoende feedback. Men nu ska det sovas, godnatt!



1 Kommentar(er):

Anne sa...

Kul Emil! Jag gillar att du är så kreativ och det går framåt. Härligt med tonårskreativiteten!