fredag 10 april 2009

Bilder från en solig dag (Coolaste katten i stan)


Foto: Enmilsten


Hur har min dag sett ut nu då? Förutom Lady Gaga, friggebodstrassel (jag är ännu inte färdig) och solsken så har jag tagit mig ut och cyklat två gånger idag. Hemma har familjen mest städat iordning inomhus och utomhus, detta firade vi med lite grillmat på kvällen som var riktigt gott. Senare ikväll har jag bestämt att vi ska se på "Djävulen bär prada" som går på TV1000 family

Om jag håller mig vaken så blir det Jeff Dunham och hans numera klassiska komikershow på Kanal 5 kvart i tolv. Jag tror den kommer bli en sån där högtidstradition, ungefär som Kalle Anka. Vi får helt enkelt vänta och se. Men här kommer lite bilder på vad jag stött på under dagen. Jag är särskillt förtjust i vattenfallet ovan.


Världens coolaste katt som posérade på mina bilder.

Min friggebod vars ordning blev berövad idag.


Den enes illalukande rök är den andres perfekta fotograferingsobjekt.

1 Kommentar(er):

Amanda sa...

haha det finns bilder :) att jag är emil