tisdag 21 april 2009

Att planera den kommande dagen vid midnatt

Det är en upplevelse att blogga på natten, allting är tyst, stilla och alldeles klart. Till och med den sista argumentsfyllda idioten som bara är otrevlig på nätet har gått och lagt sig. Och då går jag upp för att skriva det sista inlägget innan en hektisk tisdag som börjar med väckarklockan någon gång på morgonen. Sen så fortsätter den med skolan radion och ett möte. Att ta sig runt till samtliga på cykel är en knepig uppgift jag måste lösa. För att inte tala om tidsbristen.


Vad jag gör sen är än så länge oklart, om jag tar mig till Axelsro för frisk luft, gården för umgånge eller stannar hemma och importerar musik är ännu inte klart. Men något jag iallafall vet är att jag ska sova, bara slå på P3 och få mina sex timmars sömn. Jag tipsar även om Swingfly med popinfluerad hip-hop som rekommenderas av bland annat Kleerup. Killen ser sympatisk ut och musiken är helt okej när hjärnan går på reservström.

0 Kommentar(er):