lördag 25 april 2009

AAAAAAAAH! (Ilskan vill ut)

Att hitta ett orginal av låten "Mmmbop" på Youtube är totalt omöjligt. Det finms bara live, live och åter igen fler dåliga b-klassade tråkiga liveversioner. Det är så tråkigt att jag funderar på att twittra om det. Men jag twittrade nyss om att jag alltid glömmer att twittra, så den twittringen får vänta tills nästa gång jag ska twittra. Twitter helt enkelt.


Annars då? Jo, jag slår armbågen i skrivbordet varje minut och blir allt mer och mer irriterad på min felstavning som alltid måste rättas när jag absolut inte orkar gå tillbaka i inlägget och byta plats på två bokstäver som hamnet lite fel. Man kan nästa se min åder i pannan bulta just nu. Har även hittat ett par virtuella EP:s och en ny musikblogg (tror iallfall man kan klassa den som det). Har även fixat lite mer skön musik ifrån Stereogum.

Men nu tänker jag sova, blir bara mer och mer förbannad för varje gång det inte flyter på som jag vill.

0 Kommentar(er):