söndag 22 mars 2009

tio-noll-fem (10:05)

Nu är jag vaken, det blev verkligen en tidig sänggång igår. Dock skickades det sista smset åtta minuter över elva, så jag höll mig vaken ett tag iallafall. Så nu har jag tagit den vanliga morgonduschen och gjort en spellista bestående av Markus Krunegård, NASA och The Ark, "Gimmie love to give" påminner mig om Antons och Rickards väldigt överraskande men sanna inlägg som de smög in i min blogg i mitten av februari. Jag försöker nu ta till mig deras budskap samtidigt som jag har en fotograferings-session med min webbkamera.



Foto: Enmilsten

"Wow. Vilken makt jag har nu. Rickard och jag har snott Emils dator och han vet ingenting. Han borde skaffa en flickvän tycker vi. Nu får vi dra innan han ser oss!



BUBBELBAD RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!"

0 Kommentar(er):