torsdag 19 mars 2009

Tingeling, tingeling (Somna in)

Jag är trött, eftersom jag inte varit hemma på tio timmar så tänker jag inte sätta mig ner och blogga, jag bara vägrar det. Så nu blir det en halvtimmes "Scrubs" följt av mat och Pete Doherty, det ska recenseras och planeras klassfest för fulla muggar nu. Kan passa på att säga åt alla i att de ska ta en titt på Facebook om de fått en inbjudan, ni vet vad det handlar om om ni är berörda.  


Sen vill jag säga grattis till SVT och skaparna av "Tingeling", det är en hit som slår mer än "La Voix" som blivit totaltdissad av ett antal radiostationer för att den inte passar in i deras format. Det är rent bullshit, men ännu en gång grattis till "Tingeling", fajten om man ska spela opera i radion fast den vunnit hela Melodifestivalen får vi ta en annan gång.  

0 Kommentar(er):