söndag 29 mars 2009

Söndag, samma gamla söndag

Foto: Enmilsten

Här ovan ser ni omslaget jag gjort till låten jag lade upp förut, men än det har jag nog inte gjort den här dagen. För det är faktiskt söndag och som vanlgit så gå man bara runt och tänker på att det är måndag imorgon, surt eler vad? Men jag har nu bestämt mig för att jag imorgon ska kolla när alla kan ha klassfest och vart vi ska vara, för om ingen tar tag i det kommer det inte bli något som vanligt.

Men ikväll är det iallafall "Wipeout", så det finns något att se fram emot även den här dagen.

1 Kommentar(er):

emma sa...

hej.
nu har jag läst lite i din blogg och du skriver väldigt fint och roligt, bara så du vet C: och någon gång när jag inte har ont i huvudet ska jag läsa ännu mer, så jag sparar din blogg på mina favoriter. du bryr dig säkert jättemycket också haha. men okej.
hej då!