söndag 29 mars 2009

Saknad reaktionsförmåga?

Hur skulle en konsert utan applåder se ut? Kanske som en strut utan glass eller varför inte Jackson 5 utan Michael Jackson? I vilket fall så har jag upplevt min värsta spelning någonsin, eftersom folket på festen varit igång sedan halv elva och bandets rockgig blev lite för långt så var det ingen som orkade dansa. Jag kan faktiskt inte skylla på någon, men det var fan det tråkigaste jag gjort på länge. Visst jag får pengar, men en härlig kväll som kunde ha varit fylld med bad, snacks och teve-spel blev en lång väntan på att ge upp.


Fast nu glömmer vi det, för det var en underbar fest med många skratt och riktigt god kyckling. Dock undrar jag när man ska få spela Eurytmics, Da buzz, Mel C, Alcazar, A-Teens, Leila K och Geri Haliway i en enda stor mix samtidigt som folk dansar, den dagen kommer troligen va en av de bästa i mitt liv.

0 Kommentar(er):