lördag 28 mars 2009

Något så vanligt som en cykelhistoria


Foto: Enmilsten


Ett tips till alla som gillar att vara pigga, sov inte på eftermiddagen och om ni gör det så gör det länge tills ni vaknar utvilade. Jag sitter här och är dödstrött efter en halvtimmes äcklig struntsomn som jag inte ens planerat, jag bara försvann på soffan i friggeboden när jag tog en paus ifrån skivpackandet. Kom då på en rolig sak som min pappa gjrode igår.

Jag använder nämlig mammas cykel när jag ska någonstans, och jag brukar få skit för att jag glömmer den vid affären och att jag aldrig låser den (jag har dock faktiskt aldrig glömt att låsa den vid affären). Och nu hade pappa inte sett cykeln på ett par dagar därför att den stod på fritidsgården, då åker han upp till affären för att han tror att jag ställt den där. Så just nu står det en cykel som vi inte vet vems den är på våran parkering. Smidigt pappa, smidigt.

0 Kommentar(er):