måndag 23 mars 2009

Jag talar ut (Hämnden är ljuv!)

Foto: Enmilsten

Jag brukar vanligtvis inte göra sånt här, men någon gång måste vara den första. 

Jag har blivit utmanad av: Anne (Tack så mycket!)

Utmaningen går till så här:

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.


7 sanningar om Emil

1. Jag är avundsjuk på alla journalister, krönikörer och mediamänniskor, kända som okända.

2. Jag kan fortfarande smyglyssna på divor som Carola och Lena PH.

3. Jag har kramat Kate Ryan (Hon som gjorde "Ellá, Ellá").

4. Jag kan starkt avsky min familj ibland, men jag älskar allihopa innert inne.

5. Jag vet med mig att jag en gång snott ett av en kompis värdefulla Pokémon-kort.

6. Jag har förträngt och vill inte minnas när jag bodde på Terra Nova

7. Jag tvingar vissa dagar ur mig inlägg fast jag egentligen inte har någon blogglust.

Ni som blir utmanade kommer snart hitta en liten kråka bland era kommenterer.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

De här "kedjebrevet" var faktiskt helt okej! Tack för vacker bild!!!!! Kul med info, en del saker som typ det där med blogglust förstår jag och det där med pokémonkortet också (Nej nu skojsar jag lite, så ung är jag inte även om jag bloggar...tant faktiskt).

Ha en fortsatt härlig kväll!