fredag 20 mars 2009

Fredag! Jag hatar det...

Äntligen fredag! Men det är inte vilken fredag som helst, det är fredagen efter fredag den trettonde. Och precis som för exakt en månad sen så faller i-landsproblemen över mig just denna dag. Solen har gått i tjocka moln, en vikarie som jag tycker verkar töntigt jobbig har förstört hela min plan för mitt no-arbete och bestämt att jag ska göra något helt annat samt så har min no-mapp spårlöst försvunnit och tagit med sig min labbrapport som jag lagt ner blod, svett och tårar på. Vi ska inte glömma att jag också är på uruselt humör och troligen inte kommer gå på Bo Kaspers orkester ikväll när de spelar på Wisby Strand.


Men nu glömmer vi det och gottar ner oss i sängen med en påse godis, det är faktiskt "Scrubs" och "The simpsons" på tv6 som kan ge den perfekta slackerseftermiddagen.

0 Kommentar(er):