onsdag 18 mars 2009

CDON es loco diablos de gracelands menos Fever Ray

Foto: Enmilsten

Handla på internet är bra sa man, det skulle bli smidit och enkelt. Jag sitter helt klart på dagens i-landsproblem, för jag fick en skriva fellevererad idag. Jag har tjatat om Pete Doherty och Fever Ray ett tag nu, och äntligen så skulle de ligga i brevlådan. Men överraskningen slog mig rakt i ansiktet och sa "tjena mittbena, här får du något du inte beställt" och sen var det inte mer med det. Jag har nu hört av mig för att åtgärda denna hemska händelse, för jag njuter hellre av Fever Ray än Los bastardos finlandeses och deras fulkulturella texasmusik.

Men jag fick iallafall min skiva med Pete, ska knarka "Grace/wastelands"resten av eftermiddagen, fick även av någon konstig anledningen den limiterad versionen som jag med gott minne fick för mig att jag inte beställde. Men jag ska inte klaga, funderar faktiskt på att se alla dvd-skivor som jag fått med mina skivor det senaste året.


0 Kommentar(er):