onsdag 18 februari 2009

Vem fan är Perez Hilton?!

Inte för att verka dryg, men om det är en person här i världen som hamnat fel så kan det vara Perez Hilton. En manlig bloggare vars namn liknar Paris Hilton, han bråkar med alla och verkar samtidigt vara världen gladaste, ytligaste och mest skvallerberoende kille som skapar rubriker i USA. Nu har han till och med nått svensk media, helt oförståligt eftersom endast stockholmare mellan tjugo och tjugå fyra kan känna till honom. Jag ltåer väldigt fördomsfull, men jag tycker det är så fånigt.


I vilket fall så har han nu tydlien postat en nakenbild på Lily Allen efter att hon haft ett ordkrig på Twitter, som för övrigt är en av de nya trenderna här i bloggosfären. Detta leder då till arga miner och ett hat som media uppmärksammar, själv säger bloggaren att han tycker om Lily och att hon agerar barnsligt. Ja, men om han nu inte tycker det är någon stor grej och att hon bara är barnslig, varför i hela världen ska han då posta en nakenbild?

Världen har blivit galen, otroligt nog så tar "klick"-sidan på aftonbladet upp lika mycket plats (om inte mer) som politiken. Nu ska jag ge upp det här och inse att arga och barnsliga kändisar är det som säljer. Förstå ni hur mycket rubriker det skulle komma om mig ifall jag var kändis?  

0 Kommentar(er):