måndag 23 februari 2009

Småpengarna styr!

Nu börjar helvetet, efter att ha lagt upp dryga sextio bilder på facebook ifrån dagens fotboll så kommer nu samtliga taggas och kommenteras för fullt. Just nu har jag nttionio nya händelser, så jag sitter och suckar högt samtidigt som jag sätter på låtarna ifrån musikalen "Avenue Q".


Idag kom det lön ifrån mitt jobb, så nu kan jag småhandla lite under kommande månaden och då menar jag småhandla. Jag kan säga så här att jag hoppas på ekonomiskt stöd iallafall när det gäller kläder. För så som det ser ut just nu så har jag en hel festival med skivor att köpa och så ska jag ha lite vårnytt i garderoben från Topman nästa gång jag besöker stockholm, jag gillar inte att saker kostar pengar. 

Ikväll fortsätter världen bästa dramaserie, "183 dagar" på SVT är något av det skönaste och mest gripande jag sett på evigheter. Länge leve public service! Hittade föressten en verklig motsvarighet till serien, i artikelform.

0 Kommentar(er):