fredag 20 februari 2009

Hon hatar mig

Att ha The tough alliance på hösta volym, cykla med en skranglig cykel genom snön med immiga glasögon och en axelbandsväska samtidigt som man mimar med texten är klockrent. Man ser så töntigt rolig ut och alla bara ler när man cyklar förbi. Jag vet inte varför, men min lilla cykeltur ifrån affären och hem gjorde mig stolt över mitt smått töntiga utseende. Sen att jag har en påse godis att trycka i mig är bara ett plus i kanten.   


Mitt möte med Sofia ifrån Göteborg var inte det mest lyckade, vi var allmänt småsura och ohövliga eftersom hon tog av mina pommes frites som jag verkligen ville äta själv. Så vi glömmer helt enkelt det och inriktar våran ilska på de rent ut sagt jävla schlagerlåtarna som vi ska genomlida imorgon. Grekiskt, Veronica Maggio utan sväng och på helium samt en ballad ifrån BWO. Jag ska försöka söka upp en dator och vara lite förbannad i Leksand imorgon. Men förutom kassa bidrag så finns det självklart minst ett guldliknande korn.   

Min lilla kamera kom tillbaka idag och jag kan med gott samvete kanske ta lite bilder imorgon utan att behöva släpa på en stor bjässe. självklart följer den också med men kanske inte med högsta prioritet. Ett "g" med plus i kanten på mitt SO-arbete, jag tror allvarligt att min lärare Hedvig hatar mig och mitt sätt att skriva texter. Fysikprovet gick som det gick och jag insåg att jag bara ska satsa på högsta betyg i svenska, matte och engelska.

0 Kommentar(er):