onsdag 25 februari 2009

Förhindrat psykbryt (Tack gode gud!)

"Vart är mina skivor!?". det har jag funderat på hela dagen eftersom jag visste att releasen på dess var den tjugofemte och de brukar alltid komma dagen före, på pricken eller dagens efter. Men idag hade det inte ens kommit ett mail om att de sckickats ut under dagen, och då börjar jag surna till. Men självklart så tar jag en extra koll på CDON.com och ser till min stora förvåning att de flyttat båda releaserna till den fjärde mars, så jag har gått runt och varit sur för mig själv i onödan. Ibland är jag glad att jag hinner vara ensam och se sånt före jag får totalt psykbryt och tar ut min ilska här.  


Nu är schlagerveckan snart igång, imorgon börjar repen (Detta har jag lärt mig eftersom Danne som har hand om ljuset suckar ganska lätt om det på facebook kvällen innan). Så här på rak arm så har jag Anna Sahlene och norska Maria som förhandsfavoriter på lördag, de kan till och med ta hem hela grejen då de är det närmaste vi kommer komma divor iår. Lite roligt att Anna faktiskt slog ut en reporter under en boxningsträning, hårda tag när de ska göra upp mot mastodonten Sarah Dawn Finer och präktiga Agnes. Sen att det finns några boyband-wannabes, dansbandstöntar och metzosopranen Malena Ernman som också är med lite här och var behöver vi inte ta så mycket notis om.  

0 Kommentar(er):