fredag 27 februari 2009

Att vara impopulär...

Nu har jag irriterat en massa människor, fick en plötslig panik när internet la av i ungefär tio minuter så jag smsade helt enkelt alla runt omkring som skulle kunna tänkas ha internet. I stort sett alla var då på fotboll och såg när någon klass vann Krullis Cup, så jag blev inte så populär just i det ögonblicket. Men Telias nät hade lagt av ännu en gång, som tur var så var det bara för en liten stund.


Jag vet att jag tjatar men jag lovade att det skulle vara högsta bevakning på schlagern iår, så då får ni det. Malmö är schlagerstad imorgon och låtarna är väl i särklass de minst utstående, men det är väldigt speciella utan att man tänker på det. Jag har redan hittat årets "upp och hoppa"-Frida som kommer möta samma öde som henne i den kommande finalen. Visste ni föressten att största radiohiten från schlagern är Alcazars "Not a sinner nor a saint"? Hittade den värdefulla informationen efter lite resarch bland mina pressmeddelanden och tips från STIM.  

0 Kommentar(er):