söndag 15 februari 2009

Att göra en pudel

Ni vet när man gjort fel och måste rätta till det så kan det bli pinsamt. Nu är det inte så att jag har gjort fel, men man kan få intrycket av att jag gjort det. För jag kan ha fått det att verka som som jag absolut inte gillar H.E.A.T. men det är faktiskt så som det är med de flesta band att den såkallade kommersiella singeln är lite sämre än resten av deras låthistorik. Och jag vill då tydliggöra att jag dissar låten "Thousand miles" men istället hyllar "Never let go" som är en något bättre låt. Så nu när det är gjort så vill jag även påpeka att jag inte insett haft fel om H.E.A.T. utan jag har upptäckt att de gjort något bra.  


Hittade nyss en pressrelease som jag glömt att ta upp, bandet Melody Club släpper nytt i april och det förväntas bli något stort nu när de gått ihop med skivbolaget Sony Music. Vi ska inte hoppas för mycket, men jag tror det skulle kunna bli roligt om de fick arbeta med Ebbot ifrån TSOOL, jag har någon sjuk föreställning i mitt huvud hur det skulle låta.  

0 Kommentar(er):