torsdag 22 januari 2009

Årets värsta musikhändelse!

Jag brukar vara dryg och elak när det gäller många event och saker man kan tycka till om. Det här är inget undantag, absolut inte. Rockbjörnen har kvalificerat sig till listan över årets värsta musikhändelser. Galan intar första, andra samt tredjeplatsen på denna lista.   


Alla dessa torra skämt, löjliga personer i massor (Kicken kändes bara överflödig) och jag tror det kommit upp sammanlagt tre olika vinnare på scen när man delat ut större delen av priserna. Håkan Hellström, Takida och Amanda Jenssen, är det den bästa musiken ifrån 2008? För isåfall vet jag inte vilket år min musik kommer ifrån. Nej, det var totalt urkasst. Lykke Li uppträdde sen stängde jag av, skiter i om jag missar Melody Club och deras världspremiär, fick huvudvärk av allt fjantande.    

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

kan hålla med om att det var ganska mycket fjant på galan (även fast jag är väldigt förtjust i Per Sinding-Larsen). skönt att galorna till stor del är över nu, så att man kanske slipper tycka att galorna känns som en repris..