söndag 25 januari 2009

Måns Zelmerlöws godispåse...

Och jag har inte somnat ännu, kan börja skryta med att jag är en av de första att läsa nattens nyheter. Ulrika som vann den där Big Brother-grejen berättar hur snål hon är. Jag vet inte, men just nu känns hon bara som en parasit som försöker hålla sig fast medan det går.


Sen så har vi kvällens skönaste, Usher "stal" godis ifrån Barack Obama när de åkte bil tillsammans. Själva grejen är någon big deal, men deras konversation före han tar godiset är klockren. Obama påminner lite som en Gotländsk entreprenör, har stora planer och är djävulskt skön och lättsam istället för den konservativa stilen som politiker brukar hålla på. Har jag föressten berättat att jag tagit godis ur Måns Zelmerlöws godispåse? när vi ändå är inne på samma spår. Han var på Visby Hamnfestival och jag blev extremt sugen när jag så påsen bara stå där. Insåg dock inte att den tillhörde honom förrän han hämtade den och gick.

Men nu ska jag faktiskt sova, godnatt!

0 Kommentar(er):