måndag 26 januari 2009

Den småfeta damen

 

Foto: EMA Telestar/Live Nation

Jag är inte förtjust i Chris Brown, jag kan sträcka mig så långt att jag kan erkänna att hans röst är fantastisk samt skivan är välproducerad. Men tråkigare och mera platt kille får man leta efter. "No air" är ur alla vinklar en låt som åker in genom det ena örat och ut genom det andra. Men jag kan förstå recensionerna och allt jubel kring killen, han är faktiskt både charmig och proffsig på scen.

Sen så har jag fått världens mest blyga men samtidigt den mest innehållsrika pressreleasen ifrån Live Nation på länge, med lösenord till pressbilder och massa överflödigt tjafs. I vilket fall så Tina Turner kommer till Sverige i vår! Åtta grammisar och nio album har hon med sig när hon besöker globen den nittnonde april. Jag vet att pappa gillar rockbruden, kanske han kan kolla vad han gör då? för jag skulle gärna vilja åka och se den småfeta damen sjunga.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Nej, åk inte på TT. Danne gjorde något jobb med henne för typ 6 år sedan och då var hon redan fööör gammal. Hon mimade (glömt vad det heter, demens?) och glömde bort sig helt=pinsamt. Så se videos från för då hon var riktigt bra och lyssna på plattor från hennes guldålder.

Hälsningar med bästa välmening så att du inte känner att du kastar ut pengar på fiaskon/Kram Anne