onsdag 31 december 2008

Kanske jag festade för hårt igår?

Vaknade klockan fyra imorse, hade så ont i magen så jag trodde jag skulle dö. Men jag lyckades strongt gå upp och ta en frukt, dricka ett glas vatten och somna om. För cirka en halvtimme sen så gick det dock inte längre, började få uppstötningar och annat äckligt. Tog en brustablett med någon speciell sorts vätskersättning som ska fungera. Ingen i min närhet verkar ha mått eller mår så här den senaste tiden. Kan det helt enkelt vara så att jag svepte för många glas cola hos Annen? I vilket fall så är jag så otroligt glad och kan inte sluta le. (Det ser ni väl själva här nedan!?)



Foto: Enmilsten 

Men nu när jag väl är uppe så kan jag faktiskt ta och slå ett slag för kampen om ammningsbilder på facebook som inte enligt reglerna får visas för de är oanständiga och visar nakenhet. Kan man inte då som användare få välja om man tycker det här är anständigt eller inte med hjälp av en knapp som kan heta något i stil med "Dölj/visa bilder som kan anses stötande". 

Jag kommer säkert blogga emellan, men vill bara uppmärksamma att årets sista inlägg ramlar in strax innan klockan tio ikväll då jag ska se tillbaka på mitt och vårat 2008. 

0 Kommentar(er):