onsdag 26 november 2008

Dagens lektion: Vin

Då har man överlistat lärarna och lyckats komma in på sin "blogg-skrivar-sida" eller vad man ska kalla det. Har fått lite tid till eget arbete och nu gett Jacob hur man lyssnar på musik på myspace och även gett honom Nordpolen.

Trots det så lyckas han irritera med sitt tuggumisnask och stal dessutom min ide med konsekvenspilar till SO-arbetet. Men det bjuder jag på. Och så som dagen sett fram till nu så ska jag nästa vecka bjuda på svartvinbärssaft under en redovisning om regionen La riojo i spanien, ni vindrickare känenr säckert till att vinet La Rioja kommer därifrån och därför saften.

Sen så klagar han även på att jag bytte till en mörkare färg på "huvud-wrappern" i min blogg (jävla Jacob!). Men eftersom röd-grått inte ger den där mysiga julkänslan så bytte jag självklart. Om ni andra blev missnöjda nu så berätta gärna.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Han som komenterar mest får mest stryk... Nej men allvarligt som om du kom på idén med SO-pilar från början. Massor och åter massor av elever har gjort det förut. Och att du bytte till den "julröda" var opersonligt enligt mig. Därför ändrar jag min röst för tredje gången (jävla Emil).

:)