onsdag 8 oktober 2008

Äntligen tv!

Jag är uppe och jobbar lite allmänt med ett par bilder i mitt redigeringsprogram. Tog nyss en titt på aftonbladet.se, inte så mycket nytt men hittade en riktigt intressant artikel dock.

Att tv4  ska starta upp den gamla såpan Robinson är bara positivt.
Tv har på senare år blivit allt sämre och program ideérna är rätt tama och slits ut efter bara någon säsong. 

Jag vet att jag tagit upp det här förut, men jag måste bara få ut det ur mig så jag kan gå vidare.
Tillbaka till ämnet, trots att programmet bara gick utför efter ett par säsonger så tror jag att om man nu skulle köra igång med samma upplägg (morderniserar man det här så komemr jag att spy)
skulle det kunan bli en riktig succé. Länge leve tv4 som äntligen ger oss riktig television!

Men varför ska dem alltid envisas med att döpa alla sina stora underhållningsprogram med hjälp av ett substantiv i obestämd singularform och årtal. 

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Äntligen! Och vi som gick och pratade om att någon borde ta upp Robinson!

Kan du länka till en artikel om det?Du har min mail


///Jacob