fredag 10 oktober 2008

Nej, nej, nej Loulou!


Surt sa anders, och ja det var det. Hur man kan utsätta idolerna för en sådan dålig utsändning av ljud och ett urkasst tema kan jag inte riktigt förstå.
Alice och Anna hade dock som jag tidigare sagt gjort det bästa av situationen och valt låtar som passar deras karaktär på ett speciellt sätt.

Loulou gav sig på fällan "Hurt" som är en underbar låt, men den är totalt omöjlig att göra som Christina gör den. Tyvärr en av kvällens sämsta framträdanden. Sepideh likså föll på låtvalet, men det blir bättre och bättre för varje lyssning.

Johan växte och Lars fick en spciell plats i mitt hjärta. Suveräna tolkningar men de båda har en heshet som jag inte klarar av. Yazmina satte det perfekt men hon är ändå väldigt, väldigt osäker. Kevin min totala favorit har åter igen gett allt och charmat mig till det yttersta.

Om jag ska spekulera i utröstningen så lever Loulou på gamla meriter, Jesper och Sepideh och Robin B kan hänga löst och förmodligen så åker Sepideh, tyvärr!

0 Kommentar(er):