fredag 31 oktober 2008

Klumpig Kareoke...


Foto: Whothinkaboutit

Jag gråter inombords, kvällens idol var inte, absolut inte bra. Medelklassig ungdomskareoke som får mig att må illa.

Johan, Robin B, Sepideh och Anna lade ribban så lågt att jag bara vill hem och sjukskriva min musiksmak. Och varför Sepideh inte tog "Min Kärlek" istället för Alice är för mig ett mysterium.
Sen så fortsätter jag klaga på våran käre sparv Johan Palm, låt honom åka, för sin röst och alla svenskars örons skull.

Kevin var helt under, svenska var hans grej när det gäller sång. Alice saknade viratorn men var helt okej.
Robin E påminnde mig riktigt mycket om Ola Salo, både sättet att se ut, vara och sjunga.
Lars kan stoppa huvudet i sanden och skämmas, det blev så töntigt att det blev uppenbart hur mycket han vill bort.

Som vanligt då så hänger Sepideh löst, tillsammans med Robin B eller Anna. Själv vill jag ha Johan och Lars där, dem har inget i tävlingen att göra. Släng ut skabbet, direkt.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Ja det är väl uppenbart hur mycket Lars vill bort när Peter Jidhe säger:

"Lars, tyvärr...Du sitter säkert"

:)

/Jacob