onsdag 15 oktober 2008

Inget konstigt med det...


Hemma och redo för att vara kreaktiv, sitter just nu och försöker att komponera ett födelsedagskort till Helena. Ska försöka börja att göra ett till alla som fyller år. När jag såg på framsidan så insåg jag att jag faktiskt är lite konstnärlig av mig. Ingen bild kommer upp idag. Men ni ska absolut få se resultatet imorgon.


Skolstyrelsen har ändrat på vårat schema, än en gång så suckar jag och får bara lust att slå ner de idioterna och ta över skiten. De har lagt till 20 minuter på våran svenskalektion i slutet på onsdagen för att vi ska ha drama. Detta betyder att jag inte hinner med bussen hem, precis som många andra och måste vänta på halv fyra-bussen (vanligtvis tar jag halv tre-bussen).
Mycket irriterande.

Sen så är bilen som går på luft snart här! läs mer i den här artikeln.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

+ att måndagsläsningen tas bort för att kompensera den extra tiden på onsdagen. Då får man sitta i skolan i 40 minuter och vänta, när man åker buss. Jättekul!